Veelgestelde vragen


1.Hoe verstuur ik een bestelling via de site?

2.Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?

3.Hoe kan ik betalen?

4.Hoe en door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

5.Wanneer kan ik mijn order verwachten?

6.Hoe dien ik een klacht in?

7.Zijn de prijzen inclusief btw?


1.Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op het winkeltasje links op de homepage. Hier kunt u de verzendmethode en betaalmethode kiezen. Na afrekenen krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u heeft besteld.

2.Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
ls u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste contact met ons op nemen via info@dranktotaal.nl. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden. 

3.Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen middels iDeal, vooraf overmaken of onder rembours. Voor rembourszendingen wordt € 7.50 extra aan kosten berekend. Voor remboursorders bedraagt een maximum orderbedrag van 500 euro. Wij raden aan om te betalen via iDeal vanwege de snelle en betrouwbare afhandeling van uw order en betaling, u kunt uw eigen bank gebruiken en bent verzekerd van de meest snelle levering.

4.Hoe en door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Al onze pakketten worden goed en stevig ingepakt, de orders worden verzonden via Post nl. Een factuur wordt mee meegestuurd. Voor meer informatie kunt verwijs ik naar "bezorging/verzendkosten" op de homepage links onder.

5.Wanneer kan ik mijn order verwachten?
Wanneer wij uw bestelling ontvangen wordt deze direct verwerkt. Als u bestelling op voorraad is wordt het direct verzonden en de volgende dag bezorgd. Het kan zijn dat het produkt niet genoeg op voorraad is en daarom houden wij een levertijd aan van ongeveer 1 tot 5 werkdagen.

6.Hoe dien ik een klacht  in?                                                                                                                                                          Heeft u een klacht over onze service, een door ons geleverd product of de levering/bezorging? Dan kunt u een klacht indienen via het contactformulier. U krijgt dan van ons een bevestiging dat uw klacht bij ons binnen is en binnen 48 uur zal een van onze medewerkers telefonisch of per e-mail contact met u opnemen. .

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht dan kunt u uw klacht voorleggen bij de Stichting Webshop Keurmerk.

7.Zijn de prijzen inclusief btw?                                                                                                                                                              Ja, de prijzen zijn inclusief btw en, waar van toepassing, inclusief statiegeld.

© 2012 - 2017 www.dranktotaal.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie

Om deze webwinkel te bezoeken moet u 18 jaar of ouder zijn.